Time Management/Atlas Projektstyring

Supporthelpimage

Har du brug for support på Time Management/Atlas Projektstyring, kan du altid kontakte os på info@naviators.dk. Alle henvendelser besvares indenfor 24 timer. Løsningen supporteres på følgende versioner af Dynamics NAV

  • Dynamics NAV 602
  • Dynamics NAV 700
  • Dynamics NAV 2013
  • Dynamics NAV 2013 R2
  • Dynamics NAV 2015
  • Dynamics NAV 2016
  • Dynamics NAV 2017

Vi yder support på fremtidige versioner af Dynamics NAV, idet vi senest 3 måneder efter release af Dynamics NAV, garanterer at release en tilsvarende version af modulet.

I tilknytning til løsningen tilbydes et opgraderingsabonnement, der giver adgang til de løbende opdateringer af løsningen som releases. Disse releases giver dels adgang til den nye funktionalitet der løbende tilføres løsningen, samt at man har mulighed for, hele tiden at holde sig på nyeste version af Dynamics NAV.

Implementeringsassistance

Modulet til tidsregistrering og projektstrying implementeres typisk henover et par dage hvor løsningen opsættes i et samarbejde mellem vores konsulenter og kunden. Når løsningen er opsat, gennemføres et undervisningsforløb for projektlederne hvor de uddannes i de dele af modulet der har relevans i det enkelte tilfælde. I mange tilfælde vil kunden selv vælge at uddanne resten af personalet, men der er altid mulighed for at trække på vores erfarne konsulenter til denne opgave.

Instruktion

youtube oprettelse af projekt

 

 

 

 

 

 

Idet følgende er der linket til en række undervisningsfilm, hvor du kan få mere information om hvordan løsningen fungere og hvordan du skal løse konkrete arbejdsopgaver.  Har du spørgsmål til løsningen i øvrigt, er du altid velkommen til at rette henvendelse til vores support team.